Artykuł pochodzi ze stronny www.mtg.miastko.pl Miasteckie Towarzystwo Gospodarcze SKŁADANIE DOKUMENTACJI DO 28-11-2016
Gmina Miastko w dniu 8 listopada 2016 roku ogłosiła otwarty nabór partnera będącego podmiotem spoza sektora finansów publicznych do wspólnego przygotowania wniosku o dofinansowanie i realizacji projektu pn.: "Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Miastko poprzez zakup i montaż instalacji odnawialnych źródeł energii" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, wyznaczając jednocześnie termin złożenia oferty do dnia 29 listopada 2016 roku do godziny 1200. Miasteckie Towarzystwo Gospodarcze wraz ze swoimi członkami, którzy zadeklarowali / bądź zadeklarują uczestnictwo w projekcie, przystąpi do ogłoszonego przez Gminę konkursu na nabór partnera. Warunkiem przedstawionego uczestnictwa jest dostarczenie przez Pana/Panią następujących dokumentów:
Ponadto niezbędnym będzie dokonanie przez Pana/Panią wpłaty w wysokości 1.000zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100) (900 zł wpisowe, 100 zł obsługa projektu) na wskazany poniżej rachunek bankowy: Bank BGŻ BNP Paribas S.A., 46 2030 0045 1110 0000 0277 2410 Miasteckie Towarzystwo Gospodarcze, 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1 tytułem wpłaty : udział w projekcie UWAGA: Niedostarczenie w/w dokumentów oraz niedokonanie wpłaty skutkować będzie nieujęciem Pana/Pani w projekcie Wskazane powyżej dokumenty należy dostarczyć najpóźniej do dnia 28 listopada 2016 roku do siedziby Miasteckiego Towarzystwa Gospodarczego, która znajduje się w Miastku przy ul. Grunwaldzkiej 1 (wejście od strony Prokuratury) Godziny dyżurowania w dniach od poniedziałku do piątku: 900 - 1100 CENTRUM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ ul. Dworcowa 29 1600 - 1800 SIEDZIBA STOWARZYSZENIA Urząd Gminy (wejście od strony Prokuratury) TERMIN 28-11-2016r. jest terminem nieprzekraczalnym po tej dacie Zarząd MTG nie przyjmuje dokumentacji i zamyka listę uczestników projektu Aleksander Szopa Prezes Zarządu MTG opublikował: Eugeniusz Lisiecki |